Inspirasi Ku

Saturday 5 June 2010

Bunga "Dafodils"

Assalamualaikum semua,

Untuk n3 kali ini saya nak share mengenai bunga dafodils yg saya ada. Pertamanya saya suka set ini sbb ini adalah set yg saya dpt hunting hampir lengkap. Ada 1 teko, 4 cawan + piring, 6 biji piring kuih dan 1 biji piring besar. Cuma cwn dan piring je dtg dr jauh, nun dr Perak mali.........Saya suka bunga ni sbb kaler kuningnya lain dr yg lain. Biasanya cawan lama byk bunga pink atau biru, tp yg ini kuning plak. Pada saya sungguh cantik.

Jom tak yah citer byk, b4 this pun ramai yg dah buat n3 ni, kita saksikan, zassssssssssss


Ini adalah cawan dan piringnya dr dekat

dan ini pulak tekonya yg agak besar dan tinggi (mcm omputih gituuuuu)

last sekali cop di ....tutnya (hehehe)

Last sekali nak buat pengumuman nihh, saya memerlukan 2 biji cawan lg, so siapa yg ada lebih bolehlah calling2 eh. Pd masa yg same saya ada 4 piring cwn terlebih. So itu je pesanan saya utk kali ini, bubuy....

10 comments:

  1. salam kak mas..
    yer lahh kan..kat apekss tu dah takde cawannya..sugar creamer akak tak jumpe yer?..agaknya yg tu pun dah licin..hehe..tak dapek nak tolong..tapi kalau betul2 akak nak cukupkan set, mama heritage ada jual..sekadar memberi idea.. ;)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumusalam Yatt, tulah penangan hunting disaat2 org lain dah kayo (kayo pinggan lerr)kan...hehe. memanjang serba tak cukup. Inipun dah kira ckp b'nasib baik. Cwn tu akak pinang nun jauh kat tapah (thanks Shas).Nanti akak cuba risik kat mama heritage. a'way thanks 4 the info yerr.

    ReplyDelete
  3. salam Mas,mana chatboxnya,letakla chatbox.senang sikit,nak puji ke,nak kutuk ke,khekhe...

    ReplyDelete
  4. Maaplahye semua ..... haritu dh buat tp x jadi.Kepada semua jgn panicked ok . Chat box coming soon .. buat mase nie comment dulu la yea ...

    ReplyDelete
  5. salam mas,

    salam ziarah dan salam perkenalan dr akak. welcome to the club.

    ReplyDelete
  6. Salam..

    Selamat berkenalan..
    Tadi akk ada kat Amcorp Mall. Mmg k.fuziah (mama heritage) ada set ni..Tadi sempat gak akk belek2 set ni kat atas meja dia..hehehe..

    p.s. ampon kalau tersilap info. tapi rasanya mmg bunga ni lah yg akk dok belek belek tadi.

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Gee, trima kasih bebyk sudi buka blog saya dan jd follower. Saya sukaa tgk koleksi akak, cun melecun, meletopss gitu..hehe

    ReplyDelete
  8. Salam kenal utk akak jugak.

    Tulah, klulah amcorp tu saya blh gi, bestnya. nak tau gak a'corp tu camner. Sbbnya otai2 antik asyik dok sebut situ je, Ingat cuti sek. ni nak ke sana. Nak gi teropong. Jgn pas ni dok mimpi amcorp je..hehe

    ReplyDelete
  9. salam k.mas..

    first time masuk blog k.mas ni..

    jom tukar link..

    ReplyDelete
  10. Salam Hajar,

    alamak dah bocor rahsia, camner nie..... A'way hajar, klu kat umah tu ada pingan2 lama, jgn lupa kan akak no...hehe

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails