Inspirasi Ku

Saturday, 9 March 2013

Jom Minum....

Assalamualaikum..

Hari ni saja nak sharekan  minum petang tadi.....cuma ada teh tarikh dan sedikit kuih muih, ada kuih apam polkadot, ketayap dan kuih koci. Minum petang kali ini menggunakan tea set yand dibeli di SSF sahaja. Itu pun cuma beli 1 teko dan 2 set cawan dan piring...buat ada2 sahaja..huhu

Teko yang berbentuk bulat sahaja, suka corak kat badan dia yang timbul-timbul ni..asyik beli yang bunga-bunga je, sesekali kena tukar angin juga..

Dan cawan yang sepadan, tapi kalau diperhatikan corak di cawan tak sama dengan teko..

Dan tak lupa juga pitcher jug ni nak enterprem.... suka kat jug ni sebab kaler dia dengan corak yang timbul tu....hasil belian di Lovely Lace tahun lepas..

Dan last sekali bunga ni pulak, bunga ni sebenarnya tidak digubah semula, sekadar masukkan sahaja ke dalam pitcher tu...

Ok ini sahaja entry untuk kali ini....jumpa lagi di lain waktu dan kesempatan..

Wassalam.


6 comments:

  1. assalammualaikum mas
    lama tunggu mas bersiaran, rindu dengan mas collection.. he he,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. opss cantik, camera baru ke

    ReplyDelete
  3. Waalaikumussalam Kak Shima, thanks sudi singgah sini. Yalah dah lama bertapakan...harap2 lepas ni tak pergi bertapa lagi..hihi. Camera belum beli yang barulah kak, ni pakai hp je..

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails