Inspirasi Ku

Sunday 4 July 2010

PIRING ROSE PINK

Salam malam minggu..

Malam ni saya nak masukkan n3 yg paling ciput sekali, iaitu piring kuih yg tak berteman..Personally, saya suka piring nie sbb cantik di mata saya. Lagipun saya rasa piring ni agak susah nak jumpa.

Masa saya terjumpa piring nih, punyalah suka, mcm satu kejayaan besar gitu....apa taknya, piring2 nih masih lagi dibaluti jerami ke apa yerk.....memang nampak zaman dolu2lah. Oleh kerana saya dah menunggu lama utk dpt teman pendampingnya, tp mcm tak nampak byg pun..intai2 kat  blogger2 lain adalah nampak teko dan juga piring gak. So mana tahu masuk n3 ni dpt jumpa suku sakatnya..hehe

Ni dia .........
Cantikkan...(perasan sendiri kot, tp tak pelah asal saya suka)
Piring nih agak besar gak, size 7"
Close up bunga nyerr...
Berita baiknya piring nih saya ada lebih, klu ada sape2 berkenan bolehlah kita berbater...

That's all 4 tonight. Jumpa lagi............

1 comment:

  1. Salam Mas

    Cantiknya koleksi nie akk tak penah nampak lagi.. terang warnanya munganya pun cune giles .. beruntung Mas ada koleksi nie...jaga elok2 ye..

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails