Inspirasi Ku

Saturday 7 August 2010

Si Hitam Lagi.....

Assalamualaikum & Selamat Malam Ahad..

Hari ni saya percaya ramai yg tak duduk di rumah, apatah lagi tak lama lagi menjelangnya Ramadan dan seterusnya Syawal. Pastinya ada yg pergi membeli belah brg2 keperluan terutamanya utk anak2. Utk tahun ni saya tidak begitu beria2 utk beraya. Buktinya klu tahun2 lepas, diwaktu2 begini baju raya anak2 saya yg 3 org semua dah saya siapkan. Tahun ni, rasanya sbb mama dia org dah kemaruk dengan hobi baru, so persiapan tidak seberapa. Ikut seadanya. Lagipun tahun ni anak sulung saya akan menduduki UPSR. Itu pun jd sebab jugak....

Oklah cerita pasal n3 baru ni... Si hitam Lagi......tulah tajuk saya untuk n3 kali ni. Apataknya sebab hari ni n3 saya masih lagi berkisar dengan set yg berwarna hitam, siapa lagi kalau bukan si Ros Jambatan. Untuk set ni ada yang saya dapat di kedai apeks dan juga ada yg dibeli dari Abg Din & Kak Gee di Pasar Stadium Shah Alam. Walaupun set ni hitam, tetap menawan tau.....Jom kita tengok apa yg saya ada.....zasss..................
Nilah dia set yg saya ada utk ros jambatan. 2 teko, 12 biji cwn & piring, 5 piring kuih dan 2 pinggan lauk jenis mungkum. Cukuplah....tp kalau jumpa yg lain mungkin akan disambar jugak. Biasalah tukan...
Satu teko Mrs Pot nie....cantik teko ni walaupun gemuks...
Ni pulak teko bulat yg biasa.
Cawan yg sihat ni ada 12 ketui....
Cawan dan piring kuih, klu dilihat betul2 ada yg rim dia gold and silver....dpt pun dr tempat lain2, so pelbagailah ragamnya...Klu uols perasan, byk koleksi saya tak de sugar pot and creamer dia, susah betol nak jumpa.....
Dan ini, sekuntum ros yg sdg mekar berserta jambatan dibelakangnya. Sbb tulah dipanggil ros jambatan agaknya...hehe

Oklah untuk n3 kali ini, pas ni nak masukkan n3 pasal apa pulak eh...mcm2 set ada, tp semua serba tak cukup...pening kepalo eden dibuatnya...hahaha

Sampai jumpa lagi.......

No comments:

Post a Comment

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails