Inspirasi Ku

Thursday, 20 January 2011

Bunga Kekwa Merah

Assalamualaikum..

Hai lamanya saya tak bersiaran. Rasa rindu sangat.....(tp sempat jejln rumah kawan2 yg lain). Hari ni saya nak sharekan bunga kekwa merah yang saya ada, tak de banyak mana pun, sumanya sikit2 je, sodihnye eden.....huhu. Kalau Ezany ada 4 ke 5 jenis, saya ada 2 jenis je...apa pun saya tetap happy.. 
 Untuk kekwa merah ni, saya cuma ada 2 biji cawan yang berbeza bunganya. 1 kekwa bunga terbukak dan 1 bunga tertutup, bentuk seperti yang di atas tu dan 1 teko bulat.
 Tara.........trio kekwa merah, bunga ni saya suka..Tengok kat pemegang dia tu,
mcm telinga kena gigit semut..
 Nilah koleksi kekwa merah saya setakat ni....susah jugak nak jumpa cawan2 kekwa ni..

Dan beberapa pinggan makan yang mungkum, piring sambal dan piring kuih...

Itu saja. Jumpa lagi, bubuy....

3 comments:

  1. salam mas..
    comelnya bentuk cawan kekwa merah ni..
    akk ada set ni tapi bentuk bunganya agak lain la mas..tahniah mas

    ReplyDelete
  2. Salam kak aton,

    Ni jelah yg saya ada kak, ni pun kira dah b'untung ada walau sedikit je..Thanks akak sudi singgah n tinggalkan komen..

    ReplyDelete
  3. Do visit us at damaisouq @kl this weekend... Jalan ampang.. Booth 31. We've collection bunga kangkung... Ros hitam... Kekwa merah... Brand from england as well and many more... Do visit fb damaisouq and like...

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails