Inspirasi Ku

Wednesday, 16 November 2011

Ros Mekar Dari Jepun

Kali ini saya bawakan ros jepun yang mekar2, kalerr merah, pink dan hijau...

mula-mula dapat collect dgn pembelian piring sos, mangkuk sambal dan 2 biji cawan bujang dari Stadium Shah Alam pada cuti sekolah tahun lepas

cawan bujang beranak dari 2 jd 4 hasil rembatan dr Ezany

 
  Teko yang paling hot..hot sbb baru dapat semalam hasil dari belian di fb, Pak Lang Antik
sukerr sangat kat teko nih, walau pun bulat tp sangat cantik di mataku, I luv u lah...haha

bunga di bahagian belakang, masih tetap cun wlu kecil sedikit

muncung teko pun ada 3 calitan emas, so far saya tak de teko mcm ni..

piring leper ni besar sungguh, saiz 9" hasil belian dari Ezany juga


Ni sajalah yg saya ada setakat ini, harap2 dapat bertambah lagi.
Kalau tengok koleksi ni nampak meriah je kan.......

Jumpa lagi...

4 comments:

  1. huwaaaaaaaaaa
    mas, comel sangat koleksi ni, k shima pun suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kak Shima, kalau ada banyak lagi meriahhkann...

    ReplyDelete
  3. sweet kaler set pinggan nie..

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails