Inspirasi Ku

Friday 27 August 2010

CAWAN JEPUN

Salam 17 Ramadan,
Agak lama saya tak buat n3 baru, kebelakangan ini sibuk betul...tapi saya masih sempat mengintai dan teropong blog rakan2 yg lain, bila boring2 saya cuci2 mata dan segarkan minda di blog rakan2 lain. Kali ini n3 saya adalah pasal cawan nie (sbb jumpa cwn  je..hehe). Pada mulanya saya agak tak berkenan dgn bunga kat cawan nie...tapi bila dibilik2 rasa rugi pulak tak ambil, dr pulang tak bawak apa2, baik ku sapu jugak...
Cawan ni ada 6 ketui dgn piring sekali, tp yang musykilnya kenapa warna bunga dia lain2 yerk...ada yg bunga pink dan ada yg bunga kaler coklat...bila tanya kat nyonya tu, dia kata memang itu macam....kita pun iakan sajalah, entah2 memang dr set yg berlainan kaler...belasah jelah..asal cukup 6 ketui..
Dlm cawan ada bunga, tu yg buat saya t'bekenan ... Tapi cawan ni sangat nipis dan ringan, rasanya klu di gengam kuat2 maunya boleh pecah ditangan. Oh ya....cwn ni made in japan, tu yg saya panggil "cawan jepun".

Oklah takat ni dulu, esok lusa kita jumpa lagi di n3 yg lain. Selamat berbuka dan menjamu selera...

Wasalam.

No comments:

Post a Comment

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails