Inspirasi Ku

Thursday 19 August 2010

RONA PINK KELABU

Salam Malam Jumaat
N3 hari ini adalah pasal warna pink dan kelabu. Saya mulakan dengan barisan mak2 teko ni dulu. 3 ketui teko yg rona warnanya seakan-akan sama. Hari ni layan gambar je yer..sbb dah tak de idea nak mengarang nie...
Saya sebenarnya nak susun gambar2 ni sebelah2, tp tak jd2, asyik lari je, penat saya kejar...last2 bila saya dah boring (sbb jadi lambat) so saya susun je camni. Sape2 yg pandai tu bolehlah ajar saya ye...Untuk teko2 ni sebenarnya saya tak de cawan dia walau sebiji pun, kalau ada pun piring kuih untuk teko yg paling bawah ni. Dan cawan two tone roses ini yg rona warna dia seakan2 sama.....
Cawan pink kelabu ML janda ni ada 6 ketui dan piring kuih saiz kecil
Ini sajelah yg saya sempat masukkan untuk hari ini. Sudi2kanlah yer....
Jumpa lagi....bubbuy......

No comments:

Post a Comment

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails