Inspirasi Ku

Sunday, 15 August 2010

Peonies Ku

Salam Hari Minggu & Selamat Menjalani Ibadah Puasa...

Haa...tajuk hari ni saya bagi kaler pupel sebab bunga peonies ni ada yg b'warna pupelkan...Itu intro saje...haha. Ok untuk bunga peonies ni apa yg kat dalam gambar tu itu sajalah yg saya ada. Hajat di hati memang nak dilengkapkan, tp tulah......semputt....so kena pelan2lah. Dalam masa yg singkat je hobi ini bisa mengempiskan poketku, bukan je kempis tp terus bocor.....huwa....

Nilah teko dan cawan bulat yg saya ada, hasil pinangan dr Eis Antuiqe. Cwn 6 ketui ni masih tak de piring. Dalam 6 ketui cwn ni bunga dia lain2 ke'terang'annya walau cop dia semua sama, adatlah kan... 
Piring kuih besar 3 ketui, piring kuih kecik 4 ketui dgn 2 sudu sup.
Mangkuk sup atau bubur nie...tp saiz dia besar gak n ada 3 ketui bunga yg dikelilingi bunga yg sgt terang, cantik sgt....
Mangkuk ni kecik je saiznya...ada bunga di dlmnya, 2 ketui saje. Tp bunga dia pudar sikit....
Nilah dia bunga peonies yg saya ada....jadilah.

Jumpa lagi di lain kesempatan. Wasalam.

1 comment:

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails