Inspirasi Ku

Thursday 11 November 2010

Merah Yang Menawan...

Salam Jumaat
Merah itu menawan, betul ke.....tapi saya rasa memang betullah, sebab piring bunga ros merah ni yang membuatkan saya terus jatuh cinta, pandang pertama lagi...awww.
 Nilah ros merah yang berjaya menambat hati ini....cantikkan..
Piring three red roses ni saya ada 2 ketui jee...ni hasil shopping dengan Eija Ulat Pelita
 (apa khabar Eija, lama tak jumpa....)
Piring ni pulak jumpa di kedai terpakai dengan harga yang berbaloi2, tapi sekeping je. Rasanya piring ni dah puas tuan dia pakai sebab bunga dia pun dah agak pudar dan ada sumpik kecil di tepinya. Tulisan kat belakangnya German je yang nampak, yg lain dah kabur sampai tak boleh nak baca. Tapi ada aku kisah, kalau dah berkenan, sapu jelah....
 Saya memang obsess dengan pingan mangkuk cawan teko yang bermotifkan bunga roses especially pink and red. Nilah 3 piring berbunga ros merah dambaan hatiku...

Selamat mencuci mata.

2 comments:

  1. salam ziarah mas,
    suka ler tgk bunga ros pink ni....cantik, segar jer mata memandangnya...klu dpt complete set bestkan....:)

    ReplyDelete
  2. Salam kak rohas,

    Bunga ros ni saya pun suker kak, pandang tak jemu. Tp rasanya bunga2 ni susah nak dapat dah...kira dpt 1 ni pun dah syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails