Inspirasi Ku

Sunday, 14 November 2010

Mug "Ala Cik Port"

Assalamualaikum semua,
Hari ni saya cuma nak sharekan mug yang saya ada ni, mug ala2 cik port. Jom kita tengok.... 
Mug bunga purple ni saya beli 2 je, buat lepas kempunan kata orang. Saya sebenarnya pantang nampak pinggan mangkuk yg cantik2 di mata saya, termasuklah mug ini, mesti saya nak beli utk disimpan,
 tp kadang2 saya pakai jugak..
 Memang berangan nak memiliki cik port yang betul, tapi harganya paham2 jelahkan, so yg ini pun ok...
Ni close up bunga dia 
 Dan ini satu lagi jenis bunga yang ada, pun saya rembat 2 je...Bunga dibahagian belakangnya
 lain dan kecil sikit.
 bunga lili oren ke ni....
  
Nilah keempat2 mug cik port kesayangan saya yang di beli kalau tak silap saya awal tahun ni. Tak payah pegi jauh2 nak beli mug cik port ni......kat Tesco je......hehe.

Selamat menjamu mata.

No comments:

Post a Comment

Teman-teman blogger, terima kasih sudi meninggalkan komen anda di sini,have a nice day...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails